پشـتیـبانی تلفنی

05132045

کدملک: 8792

اجاره منزل دربست مبله روزانه

اگر در جست و جوی منزل اجاره ای در مشهد برای چند روز می باشید، ملک مشهد یکی از مناسب ترین منزل های خود را به شما معرفی خواهد کرد.فاصله ی 15 دقیقه ای این خانه تا حرم موجب شده تا مورد استقبال بسیاری از زائرین عزیز قرار بگیرد.
بسیاری از مسافران تمایلی به اقامت در آپارتمان ها، هتل ها و مسافرخانه ها ندارند، بلکه به دنبال اجاره منزل در مشهد هستند تا بتوانند راحتی و آسایش بیشتری داشته باشند و خانه به طور کامل در اختیارشان باشد.
این منزل دارای 2 واحد مجزا 80 و 110 متری جهت اجاره می باشد که واقع در طبقه اول و زیرزمین با 3 پله است.(تصاویر درج شده متعلق به واحد زیرزمین 80 متری می باشد). ظرفیت واحدهای 80متری 2 تا 5 نفر بوده و جهت نفرات بیشتر از ظرفیت بابت هر نفر مبلغ 10هزارتومان دریافت خواهد شد.
این خانه از امکاناتی از جمله پارکینگ یخچال،تلوزیون،هود،سیستم گرمایش و سرمایش و نیز سرویس بهداشتی برخوردار است.همچنین این خانه دارای حیاطی دلباز بوده که به طور کامل در اختیار مهمانان عزیز قرار دارد.
فاصله ی منزل تا حرم مطهر رضوی
این خانه حدود 15 دقیقه با خودرو تا حرم مطهر رضوی فاصله دارد.علاوه بر نزدیکی به حرم، این خانه در مرکز شهر واقع شده و به مهمترین نقاط شهر دسترسی آسانی دارد.
قطار شهری در فاصله ی 5 دقیقه ای
اگر قصد دارید در سریع ترین زمان ممکن از دیدنی ترین و معروف ترین مکان های مشهد بازدید کنید می توانید از قطار شهری که در نزدیک ترین موقعیت به شما قرار دارد، استفاده کنید. فاصله ی خانه تا مترو حدود 5 دقیقه پیاده روی می باشد. شما می توانید با استفاده از قطار شهری به پارک ملت، کوهسنگی، نمایشگاه بین المللی، سینما آفریقا و هویزه، مجتمع تجاری زیست خاور، ویلاژتوریست و...بروید و از مشهد گردی خود لذت ببرید.
رزرو منزل اجاره ای در مشهد از طریق نرم افزار های اجتماعی (واتس آپ،لاین،وایبر،تلگرام) با شماره 09105541626 اقای کفشکنان امکان پذیراست. جهت درخواست ترانسفر (50%تخفیف) اعلام فرمایید. در صورت رزرو تلفنی می توانید وجه بیانه را از طریق فرم پرداخت وجه (بالای صفحه) واریز نمایید. _ (تضمین بهترین و کمترین نرخ اجاره تمامی واحدهای اقامتی (هتل ،سوئیت و...) این سایت نسبت به سایت های مشابه)- (تضمین بازگشت تمام هزینه در صورت مغایرت تصاویر درج شده در سایت با واقعیت ) قیمت ها ( از شبی 80 هزار تومان تا 150 هزارتومان) خواهد بود که با توجه به ایام سال متغییر میباشد.
با خیالی آسوده رزرو کنید - صمیمانه پذیرای حضور گرمتان هستیم.

امکانات هتل

 پارکینگ
 نقاشی
 آشپزخانه
 کابینت MDF
 کف موکت
 هود
 پرده
 پذیرش 24ساعته
 تاکسی سرویس
 تاکسی سرویس
 نقاشی
 پرده
 هود
 هتل در محدوده طرح ترافیکی

امکانات داخل واحد

 یخچال
 سرویس دهی روزانه اتاق ها
 سرویس بهداشتی
 تلویزیون در اتاق
 سیستم گرمایش و سرمایش
 آشپزخانه

امکانات ویژه

  ساعت تحویل واحد :
14
  ساعت تخلیه واحد :
12
تعداد اتاق :
1
آدرس: شیرازی میدان شهدا-خیابان ایت الله عبادی
  

اطلاعات تماس

گروه رزرواسیون ملک مشهد
پاسخگویی فقط در واتساپ 09154609596
05133696965
کسب اطلاعات رزرو از طریق شبکه های اجتماعی:




Subscribe
باخبر کن
guest

2 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
2
0
Would love your thoughts, please comment.x